Wednesday, February 1, 2012

Totholan ko masa o Rasulullah (sallallahu alayhi wa sallam)

Aden a sakataw a Arab, miyaka- soled sa masjid na misambayang sa dowa raka-at a Sunnah, na miya ilay o Rasulullah  (sallallahu alayhi wa sallam) a adna miyakaito-ito a da masogata ig ko panintilan iyan na pitharo-on o Rasulullah (sallallahu alayhi wa sallam) a : “Hay Arab na pagabdas ka pharoman na goka sambayang ka mata-ana daka makasambayang."

Ped a khasabot sa thotholai na kinanglaan ko omani Muslim a barasimba a ka impidanyan so abdas iyan sa mainengka iyan so manga darpa a pagabdasan ka kanogonyan so sambayang amai ko ditarima-an o Allah na sabap sa dama-abdas so ped ko darpa a pagabdasen.

Inungka angka so mga anggaota a-miyatendo a pagabdasen, goso ka atora phiya-piya ko kapagabdas ma-ana kaona-an so pagona-an na maori so phakaorin so ka-abdasaon.

Miya panothol a aden kon a Muslim sa masa tanowa-i a miyaka lendo ron so omor iyan na daniyan den masowa so thitho a kapagabdas, na panamarantano a masowa so kapagabdas ka giyanan i gonsi o sambayang, ma-ana ditharima-ano Allah so sambayang o da-a abdas iyan.

1 comment:

  1. if comment a ipagiza na da comment saya. usto na suggest lang. aya suggest akn na o makadakel a post a hadith a dataraya ago pamphlets amatago-on a giya email or website na madakel atanto a kasakodowan.

    si AL DA'ie: sinalanwar@yahoo.com

    ReplyDelete